Apr 15, 2011

~bye Ibu~

salam.. hari ni hari Jumaat, semua orang gembira nak cuti.. tapi.. saya sedih.. -_- 

kenapa? Malam tadi dah bagi Ibu Bibi & Didi kat Han.. sob3.. sebelum ni excited je nak bagi kat dia.. 
tapi malam tadi, tetiba pikir banyak-banyak kali, nak bagi ke tak.. 
oh! tak sangka saya sangat sayang pada dia.. 
tapi bila difikir semula, tak sanggup nak tanggung anak kucing banyak2 kat rumah yang kecil tu.. 
sebab dia tengah bunting sekarang..
cukuplah 2 budak yang sangat2 nakal tu.. >_<

Ibu, Mama percaya Mama bagi Ibu kat orang yang betul..
Papa & family dia akan jaga Ibu elok-elok..
Ibu akan dapat ramai kawan kat sana nanti..
Nanti Ibu dah bersalin, Mama datang melawat ok?

 >_<

bukan gambar sebenar.. >_<

p/s: hari ni balik Kuantan, nak main dengan adik-adik 5 ekor kat rumah.. yea!

4 comments:

~ NANA ~ said...

alololo ciannye ibu...tp i takot betol dgn kucing...taktau knp...ngeee

tqahmisdar said...

u takut dia cakar u kot =)

malynd_anggun said...

i penah lalui nye..
tp btul tuh pe yg u buat..
i pun sama, xsanggup nk jge manyak2 kucing da..haha

aTy _faRed~ said...

alololo...ciannye ibu...tak per..asalkan tuan baru die jage ngan baik... insyaallah..ibu tetap akan gembire..:)
ai suker kucing jugak... sangat2..!!