Apr 29, 2011

~blogshop adalah tempat saya menabung duit~

saya memang gila shopping.
lagi-lagi kalau online..


semalam saya order contact lense lagi..kat sini..
warna pink & grey..
ari tu dah beli kat alinacshoppe, ni nak cuba kat tempat lain pulak..
 
agak-agak cantik tak kalau saya pakai? 
ke macam hantu je ropenye?hee


orang ni pakai macam cantik je..hee

 dan tadi..saya menabung lagi untuk tabung Radiusite..

sekarang saya tengah giler inner neck cotton..
tak sampai 10minit diorang update, terus order..
kalau lambat confirm SOLD OUT.




dalam 2 minggu ni saya dah habis almost RM 200 beli inner neck..waa!!
tujuannya nak guna semula shawl yang bertimbun-timbun kat dalam almari tu..

kalau Han taw ni, konfirm kena bebel panjang..
 
camne nak elak dari menabung kat blogshop ni ye? meh ajar saya sket..

>_<

p/s: still jenguk-jenguk blog yang jual barang wedding.. 
boleh jadi next 'Tabung'..


6 comments:

Anonymous said...

Utk itu, marilah kite mengelak dr melawat blogshop..ekekeke

Aisyah Ahmad said...

wahh...suke nye die menyopping!!
well..pompuan..gitu la gamaknye..
sawan shopping..hehe

Tapi kan tqah..AA tak penah hayat hiup
wat online shopping...hehe..jakun kan AA ni..

tqahmisdar said...

kasut pink: kalau ter'melawat' macam mana? hehe

AA: tak jakunlah.. lain org lain cara kan..=)
maybe AA suka tengok, pegang dulu baru beli..feel sket..
tengok kat maya, takde feel..hehe

Super Ummi said...

samelah kita.. suka sangat blogshop... tapi bila dah dewasa sikit... dah tau perit dan susah nak dapat duit sendiri, jadi dah kurang bershopping di blog2 ni... hehhe..

tqahmisdar said...

sunshine: tulah.. bila dipikr smula macam mebazir je.. hope dapat lari cepat2 dari 'penyakit' ni.. =)

kuKu said...

tqah- ape kata melawat blogshop nadia juga..hehehe

http://ku-nadia.blogspot.com/