Jul 13, 2011

~Rabu tanpa kata 4 :Dah 4 bulan~



alhamdulillah..genap 4 bulan jadi tunang Han hari ni..
another 20 months to go..
 (sebab taktaw lagi tarikh kawin..tulis je 20 dulu..hehe)


p/s: cute tak mak abah saya? 
rindu sangat nak balik jumpa diorang.. =(

10 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

Moga 20 tu akan bertukar kps 10...hehe

Miss Sunshine said...

dah 4 bulan kan... cepatnya masa berlalu... nanti kedatangan 20 bulan tu seperti tak dirasai.... tau2 je tinggal 2 bulan..

Cik Emie said...

kot2 20 bulan jd 20 hari? agaga :P

misya said...

selamat menempuh hari-hari mendatang

UyaRayza said...

tak lame lagi la nie hehehe...cepat2 decide tarikh hehehe

kaklong said...

semoga persiapan berjalan lancar...amin..

take cre yer dear..=)

~ NANA ~ said...

alhamdulillah...

masa berlalu sgt cepat tau :)

zimie said...

jom countdown sesama.zimie baru 1 bulan ni.hihih

tqahmisdar said...

kasut pink: amin..lagi saye suka!hehe

miss sunshine: aah kan? kejap je..

cik emie: jd 20hari? tidak! ape pun tak siap lagi ni.. hehe

misya: terima kasih.. =)

uya: kalau tqa, dah boleh decide da..tggu tunang ni je.. =)

kaklong: thanks ..take care juge =)

nana: kan? sekejap je.. dah nak hujung tahun pun.. =)

zimie: jom2..hehe

rara pinkmafia said...

heeee congrats.dh 4 bulan.rara dh 7bulan.nebes =)