Jul 14, 2011

~Pypy.Lamb Studio~


selamat pagi!

pagi-pagi ni saya nak promote satu blog.. 
one of my favourite blogshop..
wajib suka sebab blog bakal kakak ipar..haha

blog ni sekarang jual barang pre loved..
maksudnye barang2 yang dah pernah guna n dah beli tapi tak guna2..
biasalah perempuan kan..nampak cantik nak beli, pastu taktaw bile nak guna..
macam saya..hehe

kualiti jangan risau, semua oke2 lagi..tak tipu! 
selera FSIL saya ni besar..so, memang barang2 dia antara yang terbaik..
saya sendiri kadang-kadang geram tengok koleksi beg n baju dia..penuh satu bilik stor..

Jadi...
Mari lawat ini belog.. 
by Liza Razak






tuan kedai..

dan akan datang ada shawl satin..
ha..kalau ada b2b nak pakai satin shawl untuk kawin nanti, boleh beli dengan blog ni..
confirm best!


jangan segan2 melawat ye..
http://pypylambstudio.blogspot.com/

Have a Good Day Alls!!

>_<

5 comments:

cik dyla said...

Ooo..liza razak ni bakal kakak ipar awk ye?

cik_azie said...

alamak..terbekenan dgn 1 sling bag kat c2 huhu

UyaRayza said...

alamak suka la 1st bag tue..rockstar sgt kena dgn style uya nie hehehe...aaa berkenan2 hehehe

sYa MieLL said...

promote nmpk..hehehehe =P

Liza Razak said...

ngeh..ngeh..ngeh..tima kasih tolong promote..kih kih