May 4, 2011

~setahun sudah~



semalam, 3 mei, genap setahun saya bergelar pekerja..
rasa macam sekejap sangat..
2 bos saya yang sangat baik kat tengah2 tu..
ingat lagi, setahun lepas, masuk kerja pakai baju kurung putih bunga-bunga..
dengan mata sembap dan bengkak..
bukan sebab terharu dapat kerja..
tapi sebab semalaman nangis gaduh besar dengan Han..haha

saya sangat beruntung..
seminggu lepas last paper final exam, terus masuk kerja..alhamdulillah  >_<

dah setahun kerja jadi Salesperson..
banyak pengalaman dan pelajaran yang dapat..
kena marah dengan client tak usah cakaplah banyak mana..
give up pun dah dekat beratus kali..

mereka yang masuk satu batch saya, semua dah berhenti..
tak tahan katanya..

ya, memang pressure buat Sales..
tapi pressure ni bernilai..
kalau usaha lebih, banyaklah kita dapat..
kalau nak gaji lebih RM 5k sebulan, ni lah kerja yang sesuai..


kerja kat sini, sangat FUN..
ofismate yang superb dan gila-gila ni membuatkan saya lambat matang..haha
diorang sangat best sampai sayang nak tinggalkan ofis ni..
>_<



saya harap akan terus berada disini untuk tahun-tahun akan datang dengan jayanya..
n mengumpul duit komisen beriban-riban..

insyaAllah..

^_^





7 comments:

MiYOKO SuKi said...

waaaa $$$ ribu riban tuu..... :)

belnjala...hehe

tqahmisdar said...

=) jom kerja kat sini.. hehe

Unknown said...

kerja ape tu?=)

tqahmisdar said...

syamil, sales executive.. =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh riban2 leh blnje kan..hehhe..

beshnya dpt kumpul duit..

tqahmisdar said...

duit habis buat shoping je..hihi

Unknown said...

dear...belanja la saya hik3 :p hepi ulang tahun kerjaan :)