May 20, 2011

~Review: Lanun Caribbean~


hampir semua blog review pasal Nur Kasih pagi ni..
saya jeles taw tak?huhu..
this weekend tak dapat nak gi tengok..
so, kena tunggu next week..isk3..

tapi..takpe..
semalam dating dengan Johnny Depp..
tengok Pirates of the Caribbean..


overall, jalan cite dia okey..
penuh dengan lawak jenaka Jack Sparrow..
asek gelak je tengok cite ni..macam tengok cite komedi..

Penelope Cruz dalam ni sangat cun dan watak dia pun tak menghampakan.. 
dan ada orang jahat baru..
nama dia Janggut Hitam..hehe
 
episod kali ni tak ada kaitan sangat dengan episod-episod sebelum ni..
sape tak tengok yang sebelum2 ni pun insyaAllah boleh faham..

4 dari 5 bintang untuk Lanun-lanun.

>_<


 

2 comments:

Golden Rose said...

suke sgt cite ni...tapi tak tgk lagi....sob sob sob

UyaRayza said...

heart johnny depp hehehe