Mar 3, 2011

~hooray!~



oh saya dapat award dari kakak Liza Razak!
siapa beliau?
bakal kakak ipar saya.. hehe *gelak gatai*

Award ni ada rules and regulations...and they are:

1. I have to thanks those who awarded me.
2. I have to write 7 things about me.
3. I have to award it to others to keep the cycling going.

4. have to inform those I awarded.


7 perkara tentang tqa:

1. I love cats sooooo much!

2. hobi saya satu ketika dulu ialah mengumpul baju & dress, tapi sekarang tengah sibuk dengan E-day, perut pun kena ikat.. terpaksa puasa beli baju.. haih~

3. saya cepat naik angin a.k.a emo.. hanya en Akmal yang boleh mengawal saya.. sebab kadang2 dia yang kena marah.. kui3..

4. saya sedang jatuh cinta dengan produk2 revlon.. sebab 'mereka' sangat2 best..

5. sedang mengumpul duit untuk membeli Volkswagen POLO , sebuah rumah & membuat Lasik Surgery..

6. saya dah bosan menjadi rabun~

7. suka makan.. bila keluar dating je makan, sebab tu kami berdua gemuk.. hehe

next, tqa hadiahkan award ni utk si cantik jelita:
i. Cik Sara
ii. Nana
iii. Kak Yin

No comments: