Sep 12, 2013

Kehidupan dan Kucing


Hye semua...

Disebabkan kehidupan saya sekarang lebih kepada duduk dengan kucing 24 jam...dan tumpu pada online business..tak keluar sangat rumah melainkan ke pejabat pos...jadinya tak ada yang menarik sangat untuk dikongsikan...kesian korang kena baca update yang sama je..isk3..

Sejak duduk Kulim ni, kawan pun tak berapa nak ada... setakat ex-opismate masa kerja kat kolej tu, dan jiran sebelah rumah ni...tu je la kawan saya kat sini...sedih..itu pun kawan2 yang lebih tua..oh I miss KL and Kuantan so much...

Suami pun busy dengan kerja..almaklumla bini dah tak kerja, kenalah suami gandakan masa kerja untuk dapat OT..hee.. maka si isteri ini terpaksa melayan 2 ekor anak bulus si Oyen & Mogy yang mengada-ngada..

Tengoklah perangai masing-masing...yang sekor tu kerja dia kacau Mama..kacau Mama packing barang, kacau Mama edit gambar tudung...jaki sangat kalau Mama tak layan dia...Oyen..Oyen..

nampak tak kepala sape?

puas hati sangat dapat kacau Mama katanya.

Krohh krohh

Kakak Oyen sayang sangat kat adik dia. 
Ni lah hiburan saya masa kat rumah. Takpe, lusa kami nak pergi Melaka, nanti boleh share dengan korang eh. Ada modal lain sikit nak update. Hehe.

Okeylah. Take care!


2 comments:

Miss N said...

comelnya si oyen tu.. muka dia mcm penyet. hihi

Diyana said...

geram betol tgok si oyen tu....
alahaiii~