Nov 30, 2010

semangat yang hilang~




now, aku terfikir, best x kalau tukar kerja..mesti kena marah dengan en akmal nanti..da la baru habis struggle untuk konfirm.. n aku bukan ada kerja baru pun yang menanti...nak makan apa nanti? ~


xkanla aku nak mengalah pada benda yang remeh macam ni.. xberbaloi tiqah! x untung apa2 pun..nanti dia gelak kan kau sebab dia dah menang! tp..urgh!!


semangat tolongla datang...jangan biarkan diorang kacau matlamat n emosi aku..!~ semangat..semangat...mane kau?? ~~

2 comments:

HayatRaihan said...

pedulikan semua halangan tu..tu sume kaco emosi tqah je kan..focus on ur works..and blog too :)
xkan ade org yg berjaya..tanpa ade mslh ...hihi

utk tqah!

tqahmisdar said...

yup2..
semangat..semangat!~~ =D